გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ნინო შალიკაშვილი 60001131053
საგანი: მუსიკა
სწავლების საფეხური/კლასი მე-2
მოსწავლეთა რაოდენობა: 25
გაკვეთილის თემა: მუსიკალური საკრავები
გაკვეთილის მიზანი: მუსიკალურ საკრავებში გარკვევა, გაეცნოს საკრავთა ფორმასა და ჟღერადობას, განასხვავოს საკრავები სტილისა და ჯგუფების მიხედვით.
#
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი, მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო(წუთი)
|
1
|
კითხვა-პასუხის რეჟიმში განვლილი მასალის შეჯამების შემდეგ მასწავლებელი
ატარებს მინი ლექციას, აცნობს თვალსაჩინოებას pover point-ში გაკეთებული პრეზენტაციის სახით.
|
მინი ლექცია
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი, ხმის გამაძლიერებელი. Pover point-ის ფურცლები.
|
10წთ
|
2
|
ათვალიერებენ კონკრეტულ საკრავებს, ხელით ეხებიან და ისმენენ მათ ჟღერადობას.
იქვე აკეთებენ ანალიზს, თუ რომელ საკრავთა ჯფუფს განეკუთვნება თითოეული კონკრეტული
საკრავი.
|
პრაქტიკული მუშაობა, კითხვა-პასუხი.
|
ჯგუფური
|
მუიკალური საკრავები
|
10 წთ.
|
3
|
მოსწავლეები ისმენენ მუსიკალურ მელოდიებს და ჟღერადობის მიხედვით ამოიცნობენ
საკრავს.
|
პრაქტიკული მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
მაგნიტოფონი, დისკი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
8 წთ.
|
4
|
მასწავლებელი დავალებებს ურიგებს თითოეულ ჯგუფს. მაგ: დაასრულეთ მოცემული
საკრავის დახატვა; ამოხსენით კროსვორდი; დააჯგუფეთ საკრავები და ა. შ... აქტივობის
ბოლოს მოხდება საკუთარი საქმიანობის პრეზენტაცია.
|
პრაქტიკული მუშაობა, მოსწავლეები უზიარებენ ერთმანეთს ცოდნას და გამოცდილებას.
|
ჯგუფური
|
ფურცლები, პასტა, ფანქრები, საშლელი.
|
13 წთ.
|
5
|
გაკვეთილის შეჯამება, შეფასება
|
|
|
|
4 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მუს. II.6. იცნობს და იყენებს მარტივ მუსიკალურ ტერმინებს;
●სწორად წარმოთქვამს ნასწავლ ტერმინებს საუბრის დროს.
●საჭიროების შემთხევეაში განმარტავს მათ.
●სვამს კითხვებს მისთვის უცნობი მუსიკალური საკრავის, ცნების სახელწოდების დაზუსტების მიზნით.
მუს.II.12. იცნობს ზოგიერთ მუსიკალურ საკრავს;
●ამოიცნობს საკრავს ფორმის მიხედვით.
●ამოიცნობს სოლო ჟღერადობის დროს.
●მოძრაობის დროს ახდენს მასზე დაკვრის იმიტაციას.
შეფასების რუბრიკა:
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაღალი
|
მუსიკალური საკრავების ამოცნობა, დასახელება და მათი ჟღერადობის გარჩევა.
|
მოსწავლე ვერ ამოიცნობს, ვერ ასახელებს მუსიკალურ საკრავებს და უჭირს
მათი ჟღერადობის გარჩევა.
|
იმახსოვრებს მუსიკალურ საკრავებს, თუმცა ვერ ასახელებს და უჭირს მათი
ჟღერადობის გარჩევა
|
მოსწავლე იმახსოვრებს და ასახელებს მუსიკალურ საკრავებს, თუმცა უჭირს
მათი ჟღერადობის გარჩევა.
|
მოსწავლე იმახსოვრებს და ასახელებს მუსიკალურ საკრავებს და არჩევს თითოეულის
ჟღერადობას.
|
მოსწავლე თანამშრომლობს და აქვს კომუნიკაცია თანატოლებთნ
|
ვერ ახერხებს თნატოლებთან თანამშრომლობას და კომუნიკაციას
|
უჭირს თანატოლებთან თანამშრომლობა და კომუნიკაცია
|
ახერხებს კომუნიკაციას, თუმცა უჭირს თანამშრომლობა.
|
თავისუფლად ახერხებს თანატოლებთან თანამშრომლობას და კომუნიკაციას.
|
მოსწავლე აქტიურად იყენებს ტექნოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
|
ვერ ფლობს კომპიუტერულ უნარ-ჩვევებს
|
მიზანმიმართულად ვერ იყენებს ისტის ტექნოლოგიებს
|
მეტწილად ახერხებს ტექნოლოგიების გამოყენებას.
|
მიზანმიმართულად იყენებს ისტის ტექნოლოგიებს.
|
დანართი:
ამოიცნობს საკრავს ფორმის მიხედვით
●მასწავლებელი წერს დაფაზე პირველ კლასში ნასწავლ საკრავებს: ფანდური, ჩონგური, ვიოლინო, სალამური...
ამოიცნობს სოლო ჟღერადობის მიხედვით
●ამ აქტივობისთვის სასურველია გამოვიყენოთ აუდიო ჩანაწერი, რომელშიც სხვადასხვა საკრავის სოლო ჟღერადობა იქნება მოცემული.
სწორად წარმოთქვამს ნასწავლ ტერმინებს საუბრის დროს.
●მასწავლებელს მოაქვს ორკესტრისა და დირიჟორის, სოლისტისა და კონცერტმაისტერის, არფის, ლიტავრების, სხვა და პროგრამით გათვალისწინებული საკრავების სურათები, სათითაოდ აჩვენებს მოსწავლეებს და ისინი ასახელებენ მათ.
●მასწავლებელი დაფაზე წერს დაუსრულებელ წინადადებებს, მოსწავლეებმა უნდა შეავსონ გამოტოვებული ადგილები.
თვალსაჩინოება:
გიტარა
კონტრაბასი
დაირა
ფორტეპიანო-როიალი
No comments:
Post a Comment