გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:
ნინო შალიკაშვილი 60001131053
საგანი: მუსიკა
სწავლების საფეხური/კლასი მე-2
მოსწავლეთა რაოდენობა: 25
გაკვეთილის თემა: მუსიკალური საკრავები
გაკვეთილის მიზანი: მუსიკალურ საკრავებში გარკვევა, გაეცნოს საკრავთა ფორმასა და ჟღერადობას, განასხვავოს საკრავები სტილისა და ჯგუფების მიხედვით.



#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი, მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო(წუთი)
1
კითხვა-პასუხის რეჟიმში განვლილი მასალის შეჯამების შემდეგ მასწავლებელი ატარებს მინი ლექციას, აცნობს თვალსაჩინოებას pover point-ში გაკეთებული პრეზენტაციის სახით.
მინი ლექცია
მთელი კლასი
კომპიუტერი, პროექტორი, ხმის გამაძლიერებელი. Pover point-ის ფურცლები.
10წთ
2
ათვალიერებენ კონკრეტულ საკრავებს, ხელით ეხებიან და ისმენენ მათ ჟღერადობას. იქვე აკეთებენ ანალიზს, თუ რომელ საკრავთა ჯფუფს განეკუთვნება თითოეული კონკრეტული საკრავი.
პრაქტიკული მუშაობა, კითხვა-პასუხი.
ჯგუფური
მუიკალური საკრავები
10 წთ.
3
მოსწავლეები ისმენენ მუსიკალურ მელოდიებს და ჟღერადობის მიხედვით ამოიცნობენ საკრავს.
პრაქტიკული მუშაობა
მთელი კლასი
მაგნიტოფონი, დისკი, ხმის გამაძლიერებელი.
8 წთ.
4
მასწავლებელი დავალებებს ურიგებს თითოეულ ჯგუფს. მაგ: დაასრულეთ მოცემული საკრავის დახატვა; ამოხსენით კროსვორდი; დააჯგუფეთ საკრავები და ა. შ... აქტივობის ბოლოს მოხდება საკუთარი საქმიანობის პრეზენტაცია.
პრაქტიკული მუშაობა, მოსწავლეები უზიარებენ ერთმანეთს ცოდნას და გამოცდილებას.
ჯგუფური
ფურცლები, პასტა, ფანქრები, საშლელი.
13 წთ.
5
გაკვეთილის შეჯამება, შეფასება



4 წთ.


გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მუს.
II.6. იცნობს და იყენებს მარტივ მუსიკალურ ტერმინებს;
                ●სწორად წარმოთქვამს ნასწავლ ტერმინებს საუბრის დროს.
                ●საჭიროების შემთხევეაში განმარტავს მათ.
                ●სვამს კითხვებს მისთვის უცნობი მუსიკალური საკრავის, ცნების სახელწოდების                            დაზუსტების მიზნით.
 მუს.
II.12.    იცნობს ზოგიერთ მუსიკალურ საკრავს;
                     ●ამოიცნობს საკრავს ფორმის მიხედვით.
                     ●ამოიცნობს სოლო ჟღერადობის დროს.
                     ●მოძრაობის დროს ახდენს მასზე დაკვრის იმიტაციას.









შეფასების რუბრიკა:

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
მაღალი
მუსიკალური საკრავების ამოცნობა, დასახელება და მათი ჟღერადობის გარჩევა.
მოსწავლე ვერ ამოიცნობს, ვერ ასახელებს მუსიკალურ საკრავებს და უჭირს მათი ჟღერადობის გარჩევა.
იმახსოვრებს მუსიკალურ საკრავებს, თუმცა ვერ ასახელებს და უჭირს მათი ჟღერადობის გარჩევა
მოსწავლე იმახსოვრებს და ასახელებს მუსიკალურ საკრავებს, თუმცა უჭირს მათი ჟღერადობის გარჩევა.
მოსწავლე იმახსოვრებს და ასახელებს მუსიკალურ საკრავებს და არჩევს თითოეულის ჟღერადობას.
მოსწავლე თანამშრომლობს და აქვს კომუნიკაცია თანატოლებთნ
ვერ ახერხებს თნატოლებთან თანამშრომლობას და კომუნიკაციას
უჭირს თანატოლებთან თანამშრომლობა და კომუნიკაცია
ახერხებს კომუნიკაციას, თუმცა უჭირს თანამშრომლობა.
თავისუფლად ახერხებს თანატოლებთან თანამშრომლობას და კომუნიკაციას.
მოსწავლე აქტიურად იყენებს ტექნოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
ვერ ფლობს კომპიუტერულ უნარ-ჩვევებს
მიზანმიმართულად ვერ იყენებს ისტის ტექნოლოგიებს
მეტწილად ახერხებს ტექნოლოგიების გამოყენებას.
მიზანმიმართულად იყენებს ისტის ტექნოლოგიებს.



დანართი:

ამოიცნობს საკრავს ფორმის მიხედვით

●მასწავლებელი წერს დაფაზე პირველ კლასში ნასწავლ საკრავებს: ფანდური, ჩონგური, ვიოლინო, სალამური...

ამოიცნობს სოლო ჟღერადობის მიხედვით
●ამ აქტივობისთვის სასურველია გამოვიყენოთ აუდიო ჩანაწერი, რომელშიც სხვადასხვა საკრავის სოლო ჟღერადობა იქნება მოცემული.

სწორად წარმოთქვამს ნასწავლ ტერმინებს საუბრის დროს.
●მასწავლებელს მოაქვს ორკესტრისა და დირიჟორის, სოლისტისა და კონცერტმაისტერის, არფის, ლიტავრების, სხვა და  პროგრამით გათვალისწინებული საკრავების სურათები, სათითაოდ აჩვენებს მოსწავლეებს და ისინი ასახელებენ მათ.
●მასწავლებელი დაფაზე წერს დაუსრულებელ წინადადებებს, მოსწავლეებმა უნდა შეავსონ გამოტოვებული ადგილები.

თვალსაჩინოება:
გიტარა
 

კონტრაბასი



დაირა


ფორტეპიანო-როიალი










No comments:

Post a Comment